1. Neželjeni efekti leka Gluformina

    Pitanje broj: #128462

    Poštovani,

    Meni je nađena vrednost šećera u krvi 8. 0. Drugi put nakon 3 meseca ponovo mi je nađena ista vrednost šećera. Lekar mi je dao lek Gluformin da pijem dva puta u toku dana i to u toku ručka i u toku večere. Dobila sam dve kutije. Popila sam jednu kutiju Gluformina i od kad sam počela da pijem ovaj lek stalno imam dijareju. Nemam grčeve niti bolove u stomaku ali imam jednom ili dva puta dnevno dijareju. Malo sam smršala od kada uzimam ovaj lek. Visoka sam 175 cm a imala sam 85 kg dok sada imam 80 kg. Čitala sam da je neželjeni efekat leka dijareja i muka ali samo u početku pa kasnije prođu ti simptomi. Ja sam popila jednu kutiju leka i prešla na drugu kutijum i još uvek imam iste simptome. Imam pesak u oba bubrega da li to ima nekog uticaja na uzimanje ovog leka? Šta da radim da li dalje da uzimam ovaj lek?

    Odgovoreno: 14. 06. 2018.

Ostavite komentar