1. Svrab posle šuge

    Pitanje broj: #160743

    Interesuje me da li je normalna pojava da nakon terapije Permetrinom i sprovođenjem predloženih mera dezinfekcije i dalje postoji svrab i pojavljivanje manjih ispupčenja na koži?

    Odgovoreno: 04. 02. 2019.
    • Pretpostavljam da se radilo o lečenju scabiesa (šuge). Konkretan odgovor na Vaše pitanje je da se dešava i da nakon i izlečenja, svrab i dalje perzistira. Radi se o alergijskoj reakciji kože na predhodno prisustvo sarcoptesa scabiei, gnjide, uzročnika scabiesa. Svrab može trajati i duže vreme, a leči se promenom kortikosteroidne kreme, koju odredi dermatolog.

Komentari na pitanje: #160743

    • Kako da znam da je terapija suge bila uspesna postujuci sve mere higijenske i nekoliko puta upotrebljena permetrin krema, a svrab ne prestaje.Kontrola lekara je zakazana za mesec dana

    • Marko Krstovic 17. 11. 2021.

      Da li ste resili problem?I nama je rako posle 3 dana sumpora,nedelju dana kasnije permetrin,pa nakon nedelju ponavljanje permetrina

    • Imam svrabež po celom telu, najviše noću, bude i u toku dana. Uzeo sam kremu sumpornu 10%, prvi put mazao al i dalje mi isto svrbi. Nepodnošljivo. Vise od mesec dana lezim imam gips na nozi nemogu da se krecem, u bolnici nema mesta pa sam kuci polomio nogu desnu. Koliko treba vremena da se izlecim

    • I mene to zanima posto i posle mazanja sumorne masti postoji svrab koja krema bi mogla da ga u lazi obzirom da dermatolog ne rafi zbog epidenioloske situacije

Ostavite komentar