1. Roakutan u lečenju akni

    Pitanje broj: #160067

    Imam problem sa kožom u vidu crvenila, isušenosti, hrapavosti kože (kao sitne bubuljice koje se na dodir osjete), posebno izraženo tokom hladnijeg perioda. Na toplije vrijeme, lice mi reaguje pojavom akni, veoma izraženih, gnojanica, čak kao da dođe do začepljenja nekih sitnih žlijezda. To se izrazito uveća i bude veće 2-3 puta od akne. Pri posjeti ljekaru dobila sam terapiju- Roakutan tablete i sad završavam sa terapijom. 3 mjeseca sam ih pila, akne se jesu povukle, crvenilo je veoma izraženo, naročito na licu-obrazi, jagodice i čelo. Po šakama se povremeno pojavljuju. Radila sam nalaze i sve je u redu. Da li možete da mi kažete nesto više o mom stanju i da li postoji nešto što treba uraditi od nalaza, što bi mi pomoglo?

    Odgovoreno: 19. 04. 2019.
    • Roakutan se daje kod nodulocističnih akni i obično se pije između 4-6 meseca. Crvenilo i isušenost kože mogu biti u vezi sa Roakutanom. Ovaj lek, kao jednu od neizbežnih neželjenih rekacija, daje isušenost koži. Pacijenti koji ga koriste se obično žale na suvoću očiju, usana i kompletne kože tela. Tokom terapije se koriste kapi za oči, kreme za usne i slični proizvodi, kako bi se spečila isušenost.

      Potrebno je da se javite svom dermatologu. Posle Roakutana treba nastaviti sa nekim vidom terapije.

Ostavite komentar