1. Pitanje broj: #9520

    Poštovani, imam 38 godina i problem koji me muči zadnjih par meseci. Naime, imam redovne seksualne odnose bez ikakvih problema sa potencijom, osim što mi je u poslednje vreme smanjena senzibilnost penisa i to mi otežava postizanje orgazma i ponekad čak dovodi do slabljenja erekcije (koja je inače normalna). Moja partnerka, sa kojom sam već 6 godina, je uvek imala pojačanu sekreciju usled seksualnog uzbuđenja koja mi sada stvara i dodatne probleme u smislu slabijeg osećaja nadražaja penisa. Molim Vas da mi odgovorite postoji li rešenje ovog \'\'problema\'\', možda i u vidu nekog farmaceutskog preparata ili terapije. Unapred Vam se zahvaljujem !

    Odgovoreno: 20. 08. 2008.
    • Ne postoji preparati kojim se moze povecati senzibilnost na nivo polnog organa. Ukoliko i dalje potraje problem oslabljene erekcije, mozete pokusati sa nekim od preparata tipa Cialisa, Levitre, uz predhodnu konsultaciju urologa i kardiologa zbog mogucih nuspojava dr Vojinov

Ostavite komentar