1. Pitanje broj: #12277

    Poštovani,
    Imam 28 godina i zdravstveni problem već pune 4 godine. Imam obimnu medicinsku dokumentaciju koju više niko ne želi da čita, a doktorica je na kraju rekla da ne zna šta više sa mnom da radi. Potpuno sam neutješna i ne vjerujem da ću se izliječiti.
    Problem je sljedeći: svaki put nakon odnosa dobijem bolove kad mokrim, kao jaka upala, toliko strašne, da svaki put nakon odnosa moram piti antibiotike o tablete protiv bolova. Koliko sam čitala, istraživala, to se navodno zove cistitis medenog mjeseca. U nekoj literaturi sam pročitala o postkoitusnoj terapiji, ako sam dobro shvatila, ali ne znam koji se antibiotik uzima nakon odnosa, jednokratna upotreba-tako je pisalo.
    Pa, ako možete da mi date savjet koji antibiotik da koristim poslije odnosa od koliko mg i koliko dugo, da li to pomaže uopšte. Inače, s momkom sam već 8 godina i prve 4 godine je bilo sve u redu. Radila sam i testove na sve spolno prenosive bakterije i svi su bili negativni. Kad god sam radila urinokulturu, to je jedino što naši doktori zapravo i kažu svaki put kad dođem, zato više i nemam snage da ih posjećujem, pojavila bi se nekada Eserihija, a nekada bi sve bilo u redu u urinu, no meni opet problem stvara. Takođe, sam se mnogo informisala i o tome, da je nemoguće da imam tako jake bolove od Eserihije 10 na 6 i kakve ona veze da se pojvaljuje baš svaki put nakon odnosa. Napominjem da momak i ja brinemo mnogo o higijeni i da ne znamo više u čemu je problem. To mi stvara jaku psihološku, a i fizičku barijeru prema spolnom odnosu.
    Molim Vas, pomozite mi. Samo mi recite koje antibiotike mogu piti nakon odnosa, koliko dugo i da li je to u redu?
    Hvala Vam mnogo

    Odgovoreno: 11. 10. 2008.

Ostavite komentar