1. Pitanje broj: #11592

    Poštovani doktore,
    molim Vas da mi date Vaše mišljenje, dijagnozu vezano za zdravstveno stanje moga oca. On je imao TUR prostate pre 4 meseca. Veličina prostate je bila 6,psa 3. Dva meseca nakon operacije urađena je 2x buzija. Pio je lekove za prostatu, ali i dalje često 5/6 puta noću mokri. Jedan urolog je propisao anafranil, a drugi urolog tamsol.
    Bila bi Vam zahvalna da mi objasnite zašto i posle 4 meseca on i dalje često noću mokri i šta da radi.
    Unapred zahvalan

    Odgovoreno: 28. 09. 2008.
    • Kod 1/3 pacijenata koji imaju problema sa prostatom postoji i hipraktivna bešika (bešika koja se stalno grči i tera na mokrenje), te i pored urađene operacije tegobe i dalje ostaju, jer i nisu bili posledica uvećane prostate, već problema sa bešikom. Potrebno je izmeriti količinu mokraće koja ostaje u bešici nakon mokrenja, probati sa predloženim lekovima i ukoliko to ne pomogne koristiti lekove koji smanju kontrakcije bešike.
      dr Vojinov

Ostavite komentar