1. Pitanje broj: #84464

    Poštovani, već mesec dana (mada i nekoliko meseci unazad primetio sam da se povremeno javljaju crvene tačkice na kožici) dešavaju mi se čudne stvari sa polnim organom. Isprva sam osetio neki čudan miris, pa je nekoliko dana nakon toga kožica bila malo zakrvavljena. U narednim danima sam česće koristio (do tada sam koristio mozda jedanput nedeljno) losion za intimnu higijenu nivea intimate (bewahrt den naturlichen ph-wert des intimbereichs) . Kožica mi više nije zakrvavljena, sem što mi se javlja nešto nalik perutanju (ne znam kako drugačije da objasnim sitne bele "tačkice") . Inače, ne svrbi me, ne boli me, ne pecka me, ali mi je nekako "omlitavio" polni organ. Seksualni odnos mesecima nisam imao, a masturbirao jesam, ali ništa preterano. Lekaru se nisam obratio. Drug ima kansen klotrimazol krem 1% . Da li da koristim tu kremu, pa ako mi ne bude bolje da se obratim lekaru? Šta da radim?

    Odgovoreno: 04. 07. 2011.

Ostavite komentar