1. Pitanje broj: #58242

    Postovani doktore, imam problem sa odrzavam erekcije i dozivljavanja orgazma prilikom vodjenja ljubavi sa djevojkom. Erekcija mi tokom sexa polako opada a posle mi je tesko ponovo da se uzbudim. Medjutim, to mi nije problem kada se samozadovoljavam, vec samo prilikom seksa. To je pocelo da se mi se desava poodavno, medjutim nisam na to gledao previse ozbiljno jer mi se nisu svaki put desavali ti problemi (mislio sam da je to prolazno) , medjutim poslednjih nekoliko puta kada smo vodili ljubav desavali su mi se svaki put problemi koje sam naveo. Napomenuo bih da koristim tablete seroxat od kraja 2008. , maprotilin (neko vrijeme a sada vise ne) , a xanax od prije nekoliko sedmica koje mi je propisao psihijatar za neki drugi problem koji imam. Da li te tablete uticu na probleme koje imam? Napomenuo bih jos i to da sam gojazan, da sam se udebljao oko 17 kg, da li to utice na probleme koje imam?

    Odgovoreno: 07. 04. 2010.

Ostavite komentar