1. Pitanje broj: #119971

    U martu ove godine sam imao problema sa klamidiom. Cesto sam isao u wc, vrh polnog organa mi je bio crven, imao sam gnojni iscjedak, bolove po dnu stomaka, bolno mokrenje i odnos pa sam se javio ljekaru. Nasli su mi klamidiju u brisu uretre i pio sam sumamed i doksiciklin (i primao neke injekcije kojima se ne sjecam naziva) . Bris uretre sam ponovio u junu i bio je negativan i na klamidiju. No, problemi su se javili prije 20 dana sa ponovnim cestim mokrenjem i bolovima u dnu stumaka. Vrh penisa mi je opet crven. Urin jako zut i jako ruznog mirisa. Radio sam sve nalaze koje je zahtjevao moj urolog (bris uretre, spermokulturu i bakterioloski nalaz urina) . Uradio i ultrazvuk testisa jer osjecam povremene i bolove u testisima. . . Svi nalazi su bili ok i bez ikakvih bakterija. . . Ja se zaista ne razumijem u medicinu pa ne mogu da kazem sta se desava. . . Iz tog razloga i molim da mi pomognete ako znate sta bi moglo da bude uzrok cestom mokrenju, crvenom vrhu penisa i blagim bolovima u testisu i dnu stomaka (uz put kolicina sperme mi je dosta manja nego inace i sperma mi je dosta gusta) . Ja se izvinjavam na smetnji i zahvaljujem se unaprijed. . . . Pozdrav: )

    Odgovoreno: 05. 09. 2013.

Ostavite komentar