1. Pitanje broj: #113892

    Imam 49 godina zaposlen sam i ozenjen vec 26 godina. Otac sam dvoje velike dece sin 25 god i cerka 23. Poceli su mi problemi sa erekcijom pre par meseci. Do sada sam imao redovan sexualan zivot sa suprugom i nije bilo nikakvih problema. Naime upoznao sam drugu zenu i prilikom odnosa sa suprugom setim se nje i odma mi spadne erekcija. Pokusao sam da resim problem sa cijalisom (uzmem 1/3 tablete) erekcija strahovita i nekad sve bude u redu ali nekad i pored tablete kad se u toku odnosa setim druge zene, erekcija delimicno spadne ali uspem da zavrsim. Sa tom drugom zenom nisam imao odnose tako da ne znam kako bi bilo ali prilikom ljubljenja i milovanja imam strahovitu erekciju i bez cijalisa. Zdravstveno stanje mi je odlicno skoro sam radio analizu krvi i svi rezultati su idealni pritisak isto idealan jednom recju skroz zdrav. Moje pitanje je da li cijalis stvara zavisnost? Znam da su moji problemi vise psiholoske prirode ali me interesuje da li mogu to da prevazidjem upotrebom cijalisa? Da napomenem uvek uzmem samo 1/3 tablete od 20 mg. Unapred zahvalan na odgovoru

    Odgovoreno: 20. 03. 2013.

Komentari na pitanje: #113892

    • Hvala na brzom odgovoru i mnogo ste mi pomogli nisam razmisljao da je to moguce osecaj krivice iz podsvesti verovatno. Poslusacu vas i posetiti psihologa joa jednom hvala

Ostavite komentar