1. Pitanje broj: #107335

    Posle dvomesecnog uzimanja preparata hst "angeliq" za ublazavanje simptoma menopauze, pojavilo se peckanje pri mokrenu i posle nedelju dve i zamucenje mokrace. Kao dete bolovala sam dugo godina od eserihije coli, koja mi je znatno ostetila desni bubreg. On od mog puberteta taj bubreg radi sa 10 odsto kapaciteta. Levi je uvecan i zdrav. Cekam nalaze urina, krvi i urinokulture. Da li je moguce da je uroloski problem izazvao "angeliq" i ako jeste, da li prema vasem iskustvu, postoji neka druga hst kojom bih mogla da ublazim tegobe menopauze, ali da ne izaziva uroloske infekcije i ne utice na eventualno dodatno ostecenje bubrega? Vecinu biljnih preparata sam probala, ali nisu imali efekta. "angelik" mi je bio savrsen, ali. . . Budite ljubazni, dajte mi pravi savet sta da radim. Da li da probam sa hormonskim injekcijama "ginodian depot" (mogu da ga nabavim) , da li biefekat na moje bubrege bio slican? Hvala unapred. Pozdrav. . .

    Odgovoreno: 04. 11. 2012.
    • Poštovana,
      Radi se o hormonskom preparatu sa diuretickim dejstvom koji se preporucuje kod menopauza.
      ne verujem da vam je on aktivirao uroinfekciju.
      za parenteralno lecenje hormonima morate konsultovati ginekologe.
      za menopauzu imate i prirodni preparat menopausal formula.
      videti na www. Suplementi-srb. Com
      Pozdrav

Ostavite komentar