1. Odložena erekcija kao nus pojave lekova

    Pitanje broj: #155879

    Poštovani, 

    Imam 24 godine. Od juna prošle godine počeo sam sa uzimanjem terapije Trittico retard 150 mg 2/3 uveče zbog regulisanja sna. U decembru takođe prošle godine psihijatar mi je prepisao i Lata zbog toga što sam imao stalna razmišljanja kada dođe veče da li ću spavati i ako sam lepo spavao. Pre nedelju dana na svoju ruku sam ostavio lekove pošto mi je bolje. Nakom prestanka terapije na internetu sam čitao kakve sve nus pojave mogu da se izazovu lekovi i naišao sam na odloženu ejakulaciju i smanjen libido. Odloženu ejakulaciju jesam primetio tokom uzimanja terapije ali smanjen libido i jako teško postizanje erekcije nisu bile pojave dok nisam pročitao na internetu da može i to da se javi kao nus pojava. Moje pitanje je da li je moguće da sam sebi stvorio toliko jaku blokadu da jako teško postižem erekciju ili je to posledica prestanka uzimanja terapije? San sam regulisao, ali mnogo mislim na problem oko erekcije.

    Odgovoreno: 16. 02. 2018.

Ostavite komentar