1. Pitanje broj: #6954
Postovani, Zamolila bih vas da mi napisete kako bi trebala da se hrani osoba obolela od karcinoma dojke i sada je na hemoterapiji. Unapred zahvalna.
Odgovoreno: 06. 07. 2008.
•  Ukoliko se hemioterapija lose podnosi ishrana moye biti specificna kako bi se smanjile tegobe od strane organa ya varenje pre svega, u suprotnom ishranu bayirati na sveyem vocu i poivrcu, ribi, integralnim yitaricama, a od masnoca koristiti maslinovo ulje pre svgea.Soju treba uvrstiti sto cesce u jelovnik