1. Pitanje broj: #5954
Poštovana, htela sam Vas zamoliti za savet vezan za moje 7 godišnje dete,koje od svoje od prilike druge godine ne jede voće u svežem obliku,niti bilo kako drugačije,osim kao sokove,koje se trudim da cedim sama,ne bi li makar na neki način uneo ove namirnice.Ista situacija je i sa povrćem,s tim što povrće prođe u supama, čorbama,sa negodovanjem, ali nekako ide.Čak sam ga probala nekoliko puta naterati da jabuku samo proba,seckanu,rendanu,sa šećerom,jagode sa šlagom i ko zna šta sve ne,a rezultat je užasno gađenje i nagon za povraćanjem,tako da sam odustala.Šta može biti razlog,ako je sve to rado jeo dok je bio beba i kako da postupim? Unapred hvala,zabrinuta mama.
Odgovoreno: 28. 05. 2008.