1. Pitanje broj: #53052
Poštovani! Imam 37 godina i uvek sam imala skladnu težinu, do 58 kilogram međutim već više od godinu dana imam celih 10kg viška želim jedan savet po tom pitanju. Kako da sredim svoju težinu a u ishrani ništa nisam posebno menjala zadnju godinu. Unapred zahvalna! Andjelina!
Odgovoreno: 15. 02. 2010.