1. Pitanje broj: #45832
Poštovani, od koleginice sam čula za atkins dijetu, pa bih pre početka dijete pitala vezano za salamu i kobasice. Nije mi jasno kako mogu sve vrste kad znam da u sastavu pojedinih salami i kobasica ide mali procenat skroba i brašna?
Odgovoreno: 22. 11. 2009.