1. Pitanje broj: #44899
Poštovani, vratila bih se na pitanje vezano za salamu i kobasice u atkins dijeti. Nije mi dovoljno jasno u redu dozvoljeno zato što ne sadrže šećer, ali u sastavu namirnica pojedine salame pročitala sam da sadrže i šećer i skrob mali procenat a i u kobasicama koliko znam postoji mali sadržaj brašna. Da li je to ima neki uticaj na dijetu?
Odgovoreno: 22. 11. 2009.