1. Pitanje broj: #44781
Zelio bih da vas pitam da li postoje proteini zdravi za organizam jer bih zelio da nabacim misicnu masu pa me interesuje sta vi preporucujete
Odgovoreno: 08. 11. 2009.
• Poštovani,
Proteini su neophodni za razvoj misica, a najbolji izvori iz hrane su belance, mleko i mlecni proizvodi, riba i meso. Pozeljan unos za zdrave ljude je oko 0, 85 g po kg telesne mase. Bitno je da se dnevno ne prekorace vrednosti od 1, 25 g po kg telesne mase, zato sto se onda previse opterecuju bubrezi
Pozdrav