1. Pitanje broj: #43224
Poštovani, 15 -ti mi je dan kako sam na atkins dijeti i zadovoljna sam. Pitala bih vas samo da li je ipak dozvoljena salama, kupus salata i pržena riba u ulju bez brašna ili samo kuvana? Molim vas da mi odgovorite jer sam veoma zadovoljna i istrajaću još narednih 20-ak dana jer ću stići do cilja 74 kg i 172cm.
Odgovoreno: 26. 10. 2009.