Za zakazivanje telefonskim putem pozovite 063/687-460 Za zakazivanje telefonskim putem 063/687-460
1. Pitanje broj: #41575
Poštovani! Pre svega želim da vas pozdravim i unapred vam se zahvalim jer je ovo odličan način da se što više informišemo o zdravom životu pa tako pomognemo sebi i drugima. Već sam vam pisala ali nisam dobila konkretan odgovor a interesuje me ishrana kod sportista. Stariji sin je 12 god i trenira vaterpolo svaki dan po sat i 45 min, a mlađi sin je 8 god i trenira fudbal. Dobijam različite povratne informacije i ne znam u šta da verujem, ali ono što me najviše interesuje šta uzimati od hrane pre treninga, šta u pauzama između utakmica jer se desi da kada smo na turnirima bude i do 5-6 utakmica, da li je šećer kao npr. Čokolada dobar ili je ipak treba izbegavati. Ukratko kako je najbolje očuvati mišiće i zdrav život. Puno pozdrava i mnogo hvala.
Odgovoreno: 09. 10. 2009.
• Poštovana,
Nije moguce kratko odgovoriti. Pre, za vreme treninga ili utakmice i nakon treninga neophodna je rehidratacija koja se sprovodi uzimanjem vode, razblazenog vocnog soka 1 prema 5 u odnosu sa vodom ili casa soka na litar vode, eventualno caj nezasladjen. Nakon treninga prvi obrok treba da je sok od paradajza, paradajz, djus, banana, a zatim se nadoknadjuje skrob kroz krompir, testeninu ili pirinac sa prilogoma anravno. Treba izbegavati cokoladicu ili beli secer odmah nakon treninga
Pozdrav