1. Pitanje broj: #3946
Poštovana Dr Nikolić, Nisam sigurna kome specijalisti treba da se obratim za pomoć,ali,pošto se nadam da problem mogu otkloniti korigovanjem ishrane,najpre ću Vama.Problem je u tome što mi okolina često saopštava da mi se dah oseća na alkohol,a ja ga uopšte ne konzumiram.Proteklih godina povremeno sam radila rutinske analize krvi i urina i niko mi nikad nije ukazao da nešto nije u redu sa rezultatima. Nadam se da ćete mi dati savet kako da ovo prevaziđem ili me uputiti na drugog stručnjaka. Pozdravljam Vas i zahvaljujem na vremenu.
Odgovoreno: 18. 03. 2008.