1. Pitanje broj: #39009
Imao sam operaciju zucne kese lalparaskopski pre 5 dana, molim ako je moguce da mi kazete postoji li neka dijeta koja prati postoperativni tok i koliko se dugo treba primenjivati unapred zahvaljujem
Odgovoreno: 17. 09. 2009.
• Poštovani,
Dijeta se primenjuje mesec dana posle operacije. Ne jedu se svinjska mast, przena hrana, voce se ljusti od kore, a mahunarke moraju da se pasiraju i dobro kuvaju. Iznutrice i suhomesnate proizvode zaboravite u tom periodu, kao i zumance jajeta. To su osnovni principi
Pozdrav