1. Pitanje broj: #38139
Poštovana,
Koliko je stvarno potrebno uneti tečnosti, tokom dana u organizam. Da li je potrebno uneti četri litre kada se primenjuje bilo kakva dijeta.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 02. 09. 2009.