1. Pitanje broj: #37745
Poštovani doktore,
godinama imam problem sa viškom kilograma. Išla sam na test tolerancije ishrane i pokazalo se da bih trebala da izbacim dosta namirnica iz svoje ishrane. Pokušala sam sama da se izborim sa tim ali to ide teško. U dva navrata sam išla kod nutricioniste ali mi je jasno rekao da ne veruje u to testiranje. Molim da mi preporucite nutricionistu sa kojim bih mogla da razgovaram i dogovorim se o ishrani.
Srdačan pozdrav
Odgovoreno: 30. 08. 2009.
• Poštovana,
Intolerancija na hranu nije bolest tako da nije uvek neophodno da potpuno izbacite namirnice iz ishrane koje vam pokazuju nepodnošljivost na testu. Ne znam u kom delu Srbije živite da bih vam poreporučila stručnjaka za ishranu kome se možete obratiti
Pozdrav