1. Pitanje broj: #37528
Poštovani,
imam hashimoto hipotireozu od 2006. god. Pijem Euthyrox 50mcg. posle porodjaja ostalo mi je 10 kilograma viška koje bih htela skinuti dijetom, pa me interesuje da li smem držati, sada već opšte poznatu dijetu, 15kg za 15 dana ili bih zbog hipotireoze morala držati neku meni posebno prilagodjenu?
Unapred hvala, Mimi
Odgovoreno: 30. 08. 2009.