1. Pitanje broj: #37160
Poštovana,
Postoje li neka pravila ishrane za žene koje imaju trombofiliju u trudnoći? Imala sam tri spontana pobačaja i čula sam da i pored inekcija i aspirina treba promijeniti ishranu pa me interesuje postoji li negđe spisak sa preporučenim namirnicama.
Hvala unaprijed.
Odgovoreno: 05. 09. 2009.