1. Pitanje broj: #36413
Poštovani,
šta treba uraditi da se poveća opali aprtit zrele osobe od 42 god?
Odgovoreno: 30. 08. 2009.
• Poštovana,
Treba da jedete manje, a češće, obroci treba da sadrže začine, a možete upotrebiti i multivitamionski dodatak npr. Oligovit ili slični. Korisni su i čajevi. Preporucujem vam čaj za poboljsanje apetita josif pančić instituta iz bg.
p. s. Izvinite što ste čekali na odgovor, bila sam na odmoru
Pozdrav