1. Pitanje broj: #35782
Poštovana,
Kakva se ishrana savetuje posle operisanog ca testisa (2003. God.), tri operacije retroperitonealnih limfnih cvorova (poslednja krajem februara 2009.), hemoterapije, sada suportivna terapija? Sumnja na sekundarni depozit u jetri.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 07. 08. 2009.