1. Pitanje broj: #35572
Poštovana,
Ne znam da li se na pravom mestu obraćam za pomoć, ali vredi pokušati. Visoka sam 166 i imam 61 kg. Mislim da sam predebela, volela bih da imam nekoliko kilograma manje. Imam 15 godina. Molim za pomoć i savet kako da smršam i koliko.
Unapred hvala.
Odgovoreno: 05. 08. 2009.
• Poštovana,
Iako nerado govorim o idealnoj telesnoj masi za pojedine osobe Vaša je u rasponu od 50 do 62 kg, mada to zavisi i od građe, genetske predispozicije i sl. dakle predebeli svakako niste, što ne znači da ne treba da smršate koji kilogram uz pomoć stručnjaka za fitnes i ishranu.
Pozdrav