1. Pitanje broj: #35269
Poštovana,
Jako volim da doručkujem cerial ili musli za doručak sa 6% šećera i dodam jednu bananu ili neko drugo voće sa polumasnim mlijekom. Imam osjećaj da me to deblja. Da li je to moguće? Pitam zbog toga ako jedem sendvič sa šunkom, majonezom i sirom "recimo jedan mjesec" uvijek sam lakša za 2-3kg. Jedem još jedan obrok na dan ali nikad poslije 5 poslijepodne.
Hvala unaprijed Jadranka.
Odgovoreno: 01. 08. 2009.