1. Pitanje broj: #35050
Poštovana,
Imam pitanje malo sam deblja osoba imam 88 kilograma i visok sam 183 cm imam 17 godina imam malo veći stomak i najgore od svega velike grudi kao u žene mislim sve je to od sala. Zanima me kako to da skinem i da malo utegnem tijelo znači da smršam i da uklonim tako velike te grudi.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 30. 07. 2009.
• Poštovani,
Treba da posetite stručnjaka za ishranu npr u domu zdravlja Niš ili institutu za javno zdravlje u Nišu koji će Vam nakon pregleda propisati individualnu dijetu. Međutim, neophodna je i konsultacija sa stručnjakom za fizičku kulturu kako biste istovremeno započeli i sa vežbama.
Pozdrav.