1. Pitanje broj: #34712
Poštovana,
Imam 14 godina, i imam problem sa težinom. Imam 72 kg, u zadnje vreme jedem sve više slatke proizvode, i gotovu brzu hranu kupljenu u prodavnicama. Kada na dan ne pojedem nešto slatko postajem nervozan, i nemogu ništa više da pojedem. Šta da radim? Šta da jedem? Help please
Hvala unapred.
Odgovoreno: 26. 07. 2009.