1. Pitanje broj: #34634
Poštovana,
Imam 14 godina i imam probleme sa težinom naime to poslednjih dve godine. Stomak mi se uvećao, kao da sam u drugom stanju. Imam 72 kg. U zadnje vreme sve više jedem slatke proizvode i to većinom kupovane u trgovinama.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 24. 07. 2009.