1. Pitanje broj: #34602
Poštovana,
Imam Dijabetes tip B rekreativno se bavim body bildingom i vožnjom bicikla. Jedan dan vozim bicikl a drugi u teretanu. Visok sam 174cm težak sam 72kg, obim stomaka 87cm i sada se lepo osećam. Imao sam 90kg i obim stomaka 110cm pre godinu dana! Do sada sam unosio jako malo UH 2g/kg po TT a belančevina 1.5g/kg TT. Zanima me povećanje čiste mišićne mase i koliko uh treba da unesem na dan po kg telesne težine uzimajući u obzir dijabetes i potrebu da još smanjim stomak? Koliki je zdravi minimum uh?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 24. 07. 2009.