1. Pitanje broj: #34545
Poštovana,
Zanima me koliko dugo moram držati strogu dijetu posle akutnog pankreatitisa, smeta li hladna voda da se pije? Da li može pivo bez alkohola da se pije?
Hvala unapred.
Odgovoreno: 26. 07. 2009.