1. Pitanje broj: #34039
Poštovana,
Želim da po prvi put počnem da pijem vodu od gline za pročišćavanje organizma. Naime, pošto nailazim na drugačije informacije volela bih i Vas pitati koliko dugo treba da traje ova kura i koliko dugo treba glina u vodi da stoji pre pijenja. Neko kaže jednu noć, negde piše 24h, pa potom dve nedelje se pije samo voda pa jedna nedelja pauza i treća nedelja se pije s glina na talogu. Molim Vas da mi date potrebne informacije.
Hvala.
Odgovoreno: 20. 07. 2009.