1. Pitanje broj: #33514
Poštovani
imam 28 godina i dosta viska kilograma. Pre 2 godine mi je dijagnostikovana astma, napade gušenja imam pri nekim većim fizičkim opterećenjima. Da li bi mogli da me savetujete kako da smršam i koje vežbe mogu da radim? Hvala unapred. 164 cm visoka i 110 kg.
Odgovoreno: 09. 07. 2009.