1. Pitanje broj: #33322
Poštovana doktorka,
Pre 7 dana imala sam laparoskopsku operaciju žučne kese, jedino pitanje koje me interesuje jeste da li smem u ishrani da koristim sveže voće? Za sada se držim stroge dijete bez masnoća i bilo kakvog mesa osim ribe, i lepo se osećam. Molim Vas odgovorite mi kad smem početi da unosim u ishranu i sveže voće?
Hvala Vam unapred.
Odgovoreno: 08. 07. 2009.