1. Pitanje broj: #33133
Poštovana,
Imam problem sa viškom masnih naslaga na nogama i rukama (na nadlaktice), još od puberteta došlo je do naglo nagomilavanje masti samo na ovim delovima tela. Svi moji pokušaji dijetom vežbanjem kojim godinama se mučim da nešto postignem su bez uspeha, jer mi je potrebno mnogo vremena da bih nešto malo postigla ali ako samo dan-dava ne radim vežbe onda se odmah sve vraća, pa i više. Mislim da imam problem sa sagorevanjem masti. Očajna sam ne znam više šta da radim. Molim Vas recite mi da li je u pitanju poremećaj hormona i šta bih trebala da uradim.
Hvala Vam srdačan pozdrav-Nataša
Odgovoreno: 06. 07. 2009.