1. Pitanje broj: #32050
Poštovanje,
imam blaži oblik gerb-a. Koje namirnice ne bih smela uzimati? Smem li uzimati med, sirovo voće i povrće, čaj? Kako da se pravilno hranim?
Hvala.
Odgovoreno: 21. 06. 2009.