1. Pitanje broj: #31492
Koju hranu treba izbegavati a koju treba više unositi kod hronične upale debelog creva?
Hvala na savetu!
Odgovoreno: 16. 06. 2009.
• Poštovani,
unosite manje vlakana dakle kuvajte dobro povrće i sitno ga seckajte, a mahunarke pasirajte, a voće unosite oguljeno ili u vidu kompota i sokova. Integralne žitarice izbegavajte. Meso manje masno i bez žilica, prženo i pohovano ne. Ribu i malsinovo ulje unosite redovno
Pozdrav