1. Pitanje broj: #31404
Poštovana,
da li možete da mi preporučite neku vrstu dijete i dozvljene hrane (a ona nedozvoljena da li je 100% zabranjena ili može u maloj količini) za dijagnozu primarni sklerozirajući holangitis. Ast, alt malo iznad granice, ggt-100, holesterol 5. 57, gvožđe 30, kalijum 4.
Unapred zahvalna
Odgovoreno: 14. 06. 2009.
• Poštovani,
treba svakako da smanjite unos zasićenih masti na najmanju moguću meru, dakle bez žumanca, iznutrica, masnih mesa, kožice i mlečnih masti. Koristite dosta voća oguljenog i povrća sitno seckanog, kao i ribe u ishrani i belance. Mladi sir se takođe preporučuje
Pozdrav