1. Pitanje broj: #31077
Poštovanje,
sa jedne strane pričaju da ne treba unositi ugljene hidrate jer oni goje sa druge srtane kažu da treba uzimati što više ugljenih hidrata ali složenih zbog celuloznih vlakana ko je u pravu i da li integralna hrana goji
Hvala
Odgovoreno: 09. 06. 2009.
• Poštovani,
treba uzimati što manje koncentrovanih ugljenih hidrata tj. slatkiša, tačnije manje od 10% kalorijske vrednosti obroka. Korisno je međutim uzimati polisaharide i disaharide kojih ima u integralnim žitaricama, voću i povrću. Smanjuju mogućnost nastanka kardiovaskularnih bolesti, karcinoma koji dominiraju našom patologijom, a i dobra su prevencija gojaznosti zato što duže drže sitost
Pozdrav