1. Pitanje broj: #31017
Poštovana,
Pre 5 dana sam laparoskopski operisala kamenje iz žučne kese, otpuštena sam i dobro se osećam. Na izlasku mi je rečeno da se pridržavam i dalje žučne dijete, ali mi nije rečeno kakva je to dijeta, stroga kao pre operacije ili mogu postepeno da se vraćam na normalnu ishranu. Šta treba jesti, a šta izbegavati? Imam 82 godine.
Pozdrav i hvala
Odgovoreno: 10. 06. 2009.
• Poštovani,
dijetu možete držati mesec do dva dana. Ne uzimajte zasićene masti koje se nalaze u žumancetu i masnom mesu, a smanjite i unos svežeg voća i povrća, posebno mahunarki. Možete uzimati kompote, sokove sveže pripremljene, oguljeno voće i povrće. Pozdrav