1. Pitanje broj: #30963
Poštovana,
Kako mogu stupiti u kontakt sa nekim od nutricionista? Pošto nisam iz Beograda, želela bih da znam da li pregledi mogu da se zakažu telefonom. I ako biste mogli da mi preporučite nekog. Pripadnik sam zdrave ishrane, ali želela bih da mi stručno lice pomogne.
Hvala unapred.
Odgovoreno: 08. 06. 2009.