1. Pitanje broj: #30729
Poštovani,
imam na grliću materice hp virus, pa sam poboljšala ishranu da bih ojačala imunitet. Znam da je soja veoma korisna, ali se plašim da je ne uzimam previše, pošto bi tada mogla da podstakne razvoj tumora. Svakog jutra u musli ubacim 1 supenu kašiku sojinih pahuljica. Da li svaki dan nije prečesto? I da li bih smela, pored toga, da je jedem i u još nekom obliku, npr. Kao sastojak nekog jela? Molim vas, recite mi koliko često, i u kojoj količini smem da upotrebljavam soju, tako da od nje imam koristi, a ne i strah da mi može naškoditi!
Unapred puno zahvaljujem na odgovoru.
Odgovoreno: 08. 06. 2009.
• Poštovani,
soja nije jedina namirnica koja je korisna za imunitet. Preporučila bih vam i dosta c vitamina iz ceđenog voća i salata. Inace, soja je mahunarka koja ima određenu kalorijsku vrednost i dosta korisnih sastojaka i možete je koristiti svakodnevno, kao zamenu za meso
Pozdrav