1. Pitanje broj: #30686
Poštovani,
htjela bih da počnem sa atkins dijetom, pa vas molim da mi odgovorite da li je zabranjeno koristiti brokulu, kukuruz šećerac, biljnu pavlaku, biljni sir trapist i još tako neke biljne proizvode kojih možda nije bilo kod nas u prodaji ranije, kad je sastavljan spisak namirnica koje se ne smiju uzimati tokom dijete. Da li se smije jesti supa iz kesice? Da li se smije kuvati supa u kockici? Znam da ne smije tjestenina biti u supi, ali ne znam da li se može koristiti supa iz kesice ili možda neka čorba od pečurki, od španaća, brokule-jer sve ima sad u kesicama, a toga nekad ranije nije bilo u prodaji. Molim vas za odgovor što prije.
Zahvalna unaprijed, Nataša
Odgovoreno: 08. 06. 2009.