1. Pitanje broj: #30660
Poštovani,
interesuje me način na koji bih mogla da dostignem željenu težinu. Želela bih da se udebljam bar 5 kg. Sada imam 52kg i uprkos zdravoj ishrani ne mogu da dobijem na težini.
Unapred hvala
Odgovoreno: 08. 06. 2009.