1. Pitanje broj: #30260
Veliki pozdrav,
mene interesuje koliko je štetna mesna dijeta? Ja je držim mjesec dana i pokazuje mi vidljive rezultate, naravno pozitivne. Unaprijed zahvalna.
Odgovoreno: 01. 06. 2009.
• Poštovani,
svaku dijetu treba sprovoditi po uputstvima lekara ili nutricioniste. Po pravilu, mesna dijeta se može koristiti mesec dana bez problema. Sada treba da uradite pregled krvne slike i pređete na redukcionu dijetu koja sadrži sve namirnice, a posle mesec, dva možete se ponovo vratiti na mesnu ukoliko vam odgovara i to vam dozvoli vaš lekar. Atkinsonova dijeta ili mesna kako je zovete opterećuje previše bubrege i nema dovoljno minerala i vitamina.
Pozdrav