1. Pitanje broj: #30002
Poštovani,
Imam problem sa viškom kilaže. Svaki put kada počnem sa zdravijom ishranom, bez grickalica, sokova itd, počinje da mi se vrti u glavi. Rezultati krvi su mi dobri, pa ne znam šta da radim jer mi je veoma stalo do toga da smršam.
Hvala
Odgovoreno: 01. 06. 2009.